З 9:00 до 20:00
З 9:00 до 20:00
м. Київ, вул. К. Малевича, 86-Г

Ендодонтичне лікування

Ендодонтичне лікування спрямоване на видалення або лікування хворої чи ураженої пульпи зуба, а також збереження та відновлення зуба. Наші лікарі застосовують передові технології та сучасні методики, зокрема, лікування зубів під мікроскопом, яке вже визнано як світовий стандарт. Використання оптичної системи, що в рази збільшує робоче поле, – це інноваційний метод, який дає змогу лікареві проводити різні маніпуляції з високою точністю, навіть у найскладніших випадках.

Записатися на прийом
імпантація зубів в києві
Переваги використання мікроскопа в ендодонтії
  • Виявлення карієсу на ранніх стадіях, тріщин та інших проблем.
  • Максимальне збереження здорової частини зуба
  • Очищення, санація та пломбування всіх кореневих каналів. У цьому випадку велике значення має точність.
  • Відсутність оптичного збільшення ускладнює роботу лікаря. Це пов’язано з тим, що в пацієнтів часто трапляється нетипова структура зубів, наприклад викривлені або звужені канали.
  • Забезпечує більш тісне прилягання ортопедичної конструкції під час протезування.
  • Виявлення прихованого міжзубного або вторинного карієсу під пломбою.
  • Мікроскоп забезпечує більш комфортне і безболісне лікування для пацієнта.

У разі менш серйозних проблем із прикусом, допомогу може надати естетична стоматологія та ортодонтія, наприклад, за допомогою встановлення брекетів.

Лікування каналів під мікроскопом

Ендодонтичне лікування зуба під мікроскопом є сучасним методом, що дає змогу лікареві-стоматологу виконувати діагностику та лікування захворювань внутрішньої частини зуба (пульпи) і кореневих каналів із високою точністю та якістю.

Лікування каналів під мікроскопом має кілька переваг:

• забезпечує точніший доступ до кореневих каналів, що дає змогу досягти кращої якості очищення і заповнення каналів пломбувальним матеріалом;
  • за допомогою мікроскопа стоматолог може виявляти і лікувати навіть найдрібніші канали, які можуть бути пропущені без використання мікроскопа;
  • візуалізація під мікроскопом дає змогу уникнути пошкодження навколишніх тканин і забезпечити кращі результати під час лікування.

Наша клініка пропонує комплексне лікування зубів, включно з рентгенографією для визначення кількості кореневих каналів, їхнього стану та довжини. Ми здійснюємо інструментальну та медикаментозну обробку, а також 3D-пломбування кореневих каналів, що забезпечує ефективне лікування зубів і успішно застосовується протягом багатьох років.

Діагностика під мікроскопом

Це сучасний метод дослідження внутрішньої будови зуба, що дає змогу виявити та лікувати різні захворювання й ускладнення, пов’язані з кореневими каналами.

Застосування мікроскопа в ендодонтії дає змогу стоматологу:

• визначити точну форму і розміри кореневих каналів;
  • виявити мікроскопічні тріщини, перфорації, каріозні вогнища, залишки пломбувального матеріалу,
  • чужорідні тіла;
  • мікроскоп забезпечує детальну візуалізацію, що підвищує точність діагностики та лікувальних процедур.

У яких ситуаціях застосовують лікування зубів під мікроскопом?

Лікування зуба під мікроскопом необхідне в таких клінічних випадках:

• Перфорація кореня зуба. За допомогою мікроскопа стоматолог може швидко й успішно закрити дефект і зберегти зуб.
  • Протезування, імплантація, реставрація. Оптична система збільшення дає змогу максимально точно визначити межі між пошкодженими і здоровими тканинами зуба. Мікроскоп забезпечує якісну установку імпланта.
  • Перелом стоматологічного інструменту в каналі зуба. Це може стати причиною втрати зуба. За допомогою оптичного мікроскопа лікар виявляє і безпечно видаляє фрагмент інструменту.
  • Повторне лікування зубних каналів. Без мікроскопа ендодонтичне лікування кореневих каналів може не дати очікуваних результатів і призвести до ускладнень, зокрема, до втрати зуба.
У чому переваги роботи стоматолога за допомогою мікроскопа?

Використання мікроскопа розкриває нові перспективи та підвищує якість стоматологічних процедур. Мікроскоп відкриває деталі, які залишаються непомітними під час звичайного огляду. Сучасний прилад забезпечує таке оптичне збільшення, що жодна деталь не може залишитися прихованою.

За допомогою мікроскопа лікарю потрібно набагато менше рентгенівських знімків для контролю якості лікування та діагностики.

Вартість послуг
Назва послуги
Ціна (грн)
Первинна ендодонтія
від 5850
Вторинна ендодонтія
від 6200
Первинна ендодонтія під мікроскопом
від 8200
Вторинна ендодонтія під мікроскопом
від 9200
Запис до стоматолога

Залиште свій контактний номер телефону і ми зателефонуємо вам найближчим часом

Лікарі
    Кошарний Володимир
    Лікар-стоматолог, лікар-стоматолог-ендодонт, лікар-стоматолог-терапевт
    Досвід: більше 10-ти років
    Освіта: Київський медичний університет УАНМ Національний медичний університет ім. А.А. Богомольця, інтернатура, м.Київ (2011 р.)
    Спеціалізація: терапевтична стоматологія; ортопедична стоматологія; ендодонтія; естетична реставрація.
    Напрямки роботи: лікування під мікроскопом; естетична реставрація зубів; мікропротезування; ендодонтичне лікування зубів, як первинне, так і перелікування; заміна дефектів зубного ряду за допомогою адгезивних мостовидних протезів, шинування зубів.
    Відгуки
    Дуже задоволена, що потрапила саме в цю клініку до Вікторії Олегівни. Нарешті у мене ідеальна посмішка - завдяки високому професіоналізму та чуйності Вікторії Олегівни, яка приділяла увагу найменшим дрібницям для створення як візуальної досконалості, так і здоров’я зубів. Вініри виглядають на мільйон, неможливо відірватися від свого відображення в дзеркалі!Найкращий лікар, рекомендую!
    Миша ПОВЕРМиша ПОВЕР
    12:05 09 May 24
    Все чудово😋
    Anastasia RechychAnastasia Rechych
    05:58 08 May 24
    Anna RoanAnna Roan
    22:32 11 Apr 24
    Я довіряю клініці, завжди якісна допомога. Відмінна якість послуг. В мене була доволі складна ситуація було приємно спостерігати як для лікарів клініки немає нічого неможливого! Я лікувалася у лікарів Кошарного Володимира, Патюк Ірини на чолі з чарівною Вікторією Стогіною, яка прооперувала мене. Нічого не страшно, з лікарями клініки. Вони дивовижно легко вирішують все, він простих проблем до складних випадків. Завжди приємна атмосфера відчуття що ти в правильному місці. Для мене важливо відчуття довіри і цю клініку рекомендую найближчим друзям за рідним.
    Вся родина лікується у Кошарного Володимира, послуги завжди на якісному рівні. Дуже вдячна персоналу медичного центру. Рекомендую їх послуги.
    Yanina ChernyaevaYanina Chernyaeva
    11:32 29 Mar 24
    Була на видаленні зубів мудрості під седацією у Стогіної Вікторії Олегівни.Дуже вдячна їй, все пройшло супер. Навіть після операції, вже ввечері, я була огірком 😁 Також хочу подякувати анестезіологу Ганні (на жаль, не знаю як по батькові), мене добре проконсультували, седація пройшла на ура, якихось ускладнень не було, дякую за її роботу!
    Приємний персонал, швидке обслуговування. Була у лора Дарини Олександрівни. Сподобалось 👍 Швидко виявила захворювання, зразу виписала лікування. Дуже задоволена, дякую

Відправити повідомлення

Send message